dilluns, 13 de maig del 2013

Premi Best Blog

L'hort d'en pollet, El Receptari de la Gènia i la Dolors de Hi ha bruixes a la cuina m'han atorgat el Premi Best Blog. Moltes gràcies!
Best Blog és una iniciativa per donar a conèixer els blocs amb menys de 200 seguidors.


Les bases són senzilles: contestar un qüestionari i alhora atorgar el premi a 20 blocs més que tinguin menys de  200 seguidors . Aquesta segona part serà un pel difícil perquè no crec que en conegui tants.




Aquest és el qüestionari:

1) Quan fa que tens el blog? 
Vaig crear el blog a l'Abril del 2009 ara fa 4 anys. 

2)Quina és la teva recepta més visitada?
Les dues receptes més visitades són el 
Pastís de carbassó versió ràpida i Galtes de vedella rostides. Són dues receptes molt diferents però les dues tenen el seu encant: la d'una n'és la senzillesa, de l'altre l'originalitat. 


3)Com va començar la vostra afició per la cuina o la pastisseria?
Sempre m'ha agradat menjar bé i quan me'n vaig anar de casa no em quedà altre remei que posar-me a la cuina per intentar recuperar una cuina familiar, la de la meva mare, que sempre havia gaudit molt. 

4)Aquesta afició té alguna relació amb la vostra activitat professional?
Cap ni una tot i que m'hauria agradat dedicar-m'hi.

5)Quan vau decidir crear un bloc?
Fa uns anys vaig començar a publicar les receptes que feia per tenir-les sempre disponibles estigués on estigués. Però en el fons crec que també em feia gràcia crear un blog pel plaer de compartir les entrades...

6)Aneu a cursets de cuina, tallers o altres events gastronòmics?
He seguit un parell de tallers quan n'he tingut ocasió. Però ara fa temps que no n'he fet cap. 

7)Sou aficionats als llibres de cuina?
En tinc massa i tot! Un dia vaig imposar-me la norma de no comprar més llibres de receptes... Tot i així de tant en tant encara hi caic.

8)Participeu periòdicament en algun concurs de blocs de cuina o pastisseria?
El concurs al que participo és el que s'organitza a casa a cada migdia. Les meves filles en són els jutges més exigents. 

9)Teniu algun blocaire famós de referència?
Tots els blocaires que segueixo són la meva referència.

10)En quina recepta esteu treballant ara?
Cap. La meva és una cuina del moment i gairebé sempre improvisada. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada